2016年9月13日星期二

容海恩欺師滅祖

【選舉後】容海恩指葉劉到中聯辦令人奇怪 自言會避免(14:25)

候任立法會議員、新民黨容海恩於商台節目中,再被問及黨主席葉劉淑儀於勝出選舉當日到中聯辦一事,她承認該行動令「大家會覺得奇怪」,惟須尊重「保密協議」,她亦不便追問,強調「我真係唔知」。

至於若同一情況下她接到邀請,她會否前赴中聯辦,容海恩稱「睇下要傾啲咩,又要睇邊個見,同埋都唔知咩事喎」,但補充說「可能都避免入去喇,因為都唔知咩事」。

容海恩重申,她當選後無到過中聯辦,自己亦並非別人推薦,勝出選舉主要是地區工作得到認同,「(中聯辦配票?)我都想啊,如果有得配嘅話」。
(13/9/2016明報即時新聞)

昨日看到容海恩評論朱凱迪案, 說警方調查已足夠, 無需保安局介入, 這種無知的言論, 只可一笑置之, 批評她也嘥氣。她分不出制定政策的保安局和實際執行工作的警務處的分別, 可能以為保安局是做國安的工作, 或者保安局顧名思義是提供保安服務的機構, 新貴也許要假以時日才能掌握政府架構的運作, 但最可笑的是栽培扶持她的正是前保安局局長葉劉, 別的東西分不清尤自可, 師父的門派也分不出就枉為徒弟了。她不是白癡也屬無知。無知就要花點時間去學習知識, 不如像以前木訥寡言吧, 起碼減少露餡出醜的機會。出醜是無止境的, 連師父也出賣就確實反骨得有點那個了。我不知投票給容海恩的選民可有後悔選擇了她, 葉劉就肯定錐心了。羽翼未長成的劣徒, 像爛泥一般的質素, 扶持起來她還是嬌弱無力, 卻欺師滅祖, 她說要避免入中聯辦, 無形中在批評師父的不當行為。如此高徒(至少身高), 葉劉真是眼光獨到。人家自詡是靠實力取勝, 問你服唔服? 她這種口吻, 儼然是個無黨無派石頭爆出來的獨立議員。我前面講欺師滅祖, 師自然是葉劉這師父, 祖不是祖師婆, 而是在背後推她一把偉大祖國的團隊。當然, 這只是表象, 有時人可以陽奉陰違, 倒轉了便是陰奉陽違, 真真假假, 不為外人道。

21 則留言:

  1. 此婆娘擺明你中聯辨捧出來,講真佢真係唔使多謝葉劉,葉劉都你接柯打硬啃呢件蠢貨,佢最要多謝係讵老豆-不過今時香港形勢吊詭(成報日日鬧689,中聯办)最後鹿死誰手都唔知

    回覆刪除
  2. 葉劉都唔係第一次俾人起飛腳,之前都有施俊輝、陳岳鵬。

    回覆刪除
  3. 葉劉最中意為他人作嫁衣,,即使反骨仔,養唔熟(姓施個個,結婚都唔請佢),佢都以“造王者”而沾沾自喜,佢都係被人用完棄的垃圾,睇幾時被阿爷打入冷宮

    回覆刪除
  4. 哈,何以認為一位非本科出身而又接受過嚴格法律訓練的大律師是如此不濟呢?就算不看在見多識廣、有國際視野的“港“大市民份上,也得給神聖的自由、民主放一點尊重吧。若他朝連歐美也無法實行的無篩選的真普選降臨香江,那又情何以堪呢!

    回覆刪除
  5. 物以類聚,葉劉何嘗唔係欺師滅祖?你睇當年對佢有知遇之恩的肥彭,—旦換佐主子'佢鬧得幾凶-,如果今日阿爺放佢出閘選特首,佢乜都做得出

    回覆刪除
    回覆
    1. 攺朝換代嘛! 搞政治就最多擦鞋仔、古惑仔、反骨仔, 有風骨嗰啲連搞學術的也難找到。

      刪除
    2. 改朝换代最怕二臣,歷代二臣最终都被當朝者唾棄,你可以出賣你前主子,他朝一樣可以出賣當今主子,只是時辰未到,極權社會就係一朝天子—朝臣,只係好擦鞋仔以為自己係僥幸個—个

      刪除
    3. 民主台灣又何嘗不是咁樣...
      民進黨擺明要清算前朝的東西,你會認為台灣是極權社會嗎?

      刪除
  6. 捧白痴上台係中聯辦手段, 話俾人知想上位唔需要靠實力, 只要靠邊。如果法例容許, 叫隻馬騮參選中聯辦都有能力令佢當選。所以容越白痴, 中聯辦策略先叫成功。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那麼大後庭捧個白痴靚妹同未畢業大學生上位咪一樣唔需要靠實力, 只要靠邊。如果法例容許, 叫隻馬騮參選,大後庭一樣有能力令佢當選。

      刪除
    2. 咁講, 我晤喺逐個秤, 容大狀可能唔好彩, 特別出色。

      刪除
    3. 都係果句:做得好定差,留待時間印証

      刪除
  7. 罵容的, 這裡除了標老爺外, 還有誰是具有大律師資格的?

    利申: 馬鹿沒有大律師資格 但馬鹿喜歡容個樣

    馬鹿

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪幫我作大, 我只是Senior Citizen一個, 年紀比你大, 資格就咁多。

      揾香港小姐入立法會喇, 靚過佢, 聰明過佢, 口才好過佢, 睇飽你。

      刪除
    2. 油氣貞咪好例子囉...

      你話建制唔理性,泛民又何嘗唔係咁?

      刪除
  8. Counsel Lawyer Barrister Eunice Yung is Terrible! 容海恩大律師超差!

    回覆刪除
  9. Barrister Eunice Yung is simply disgusting. Utterly disgusting.

    回覆刪除